Forum

Please or Register to create posts and topics.

Tích hợp Dynamics 365 và Whatsapp

Mở rộng và gia tăng khả năng tương tác với Khách hàng, ghi nhận lịch sử các chát làm việc với khách hàng

Enhance your business communication and streamline customer interactions by integrating WhatsApp with Dynamics 365 CRM using Inogic’s powerful WhatsApp4Dynamics solution!

WhatsApp4Dynamics transforms the way you connect, communicate, and collaborate with your clients. Elevate your business communication with the combined power of Dynamics 365 and the familiarity of WhatsApp

Key Features:

  1. Chat directly from your CRM Records
  2. Get instant updates and notifications with the option to Accept or Decline chats!
  3. Sync contact info by mapping CRM records from WhatsApp chats.
  4. Monitor your WhatsApp chats within Dynamics 365 and enjoy the same interface
  5. And even save them as Contacts, Leads or any other OOB or Custom Entity!
  6. Set up automatic replies for common queries, reminders, renewals, reminders and more!

Video sau đây trình bày chi tiết tính năng tích hợp Dynamics 365 và Whatsapp, mang lại giá trị cao đối với doanh nghiệp và người dùng.  Điểm khác biệt lớn ở đây là ở Việt Nam, số người dùng Whatsapp không nhiều so với Zalo